close


七月的時候...雨娜參加了TZ的七月雷會,雨娜本身是沒有份中的,
因為KTY中了..她可帶多一位朋友...那我就參加了XD
原本雨娜想不出此文章...不過參加了又不寫下又好像有點奇怪~

一枝舊牙刷交換的東西~

未開始的時候...我又在坐位上拍拍照...聊聊天...



見到大佬B經過就叫停她拍下照片~真人果然係好靚...





講刷牙要注意既野啦,小測試等等...
雖然我坐既位置都比較後...不過都樂在其中的~
大合照...

食野啦....我最開心既時刻XD
野食好唔好食?都OK啦...不過不失...不過大家都係到吹下水,食下野...
其間有抽獎環節,不過雨娜同獎品無緣,好快就夠鐘...咁就過左一個開心既下午~




睇怕我都係最遲出文既人黎架LA~XD"
有機會就再玩過啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rain Poon//雨娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()