雨娜是得到KL的通知才知道有L'Oréal Paris 開倉,至於點解我有飛...
哈哈...當然就係識人先有飛啦...我好感激佢...幫我搵到2張飛比我^.^
琴日見sandra講敗家...佢等我出收穫文...其實可以唔等...因為雨娜唔係買好多野XD
因為大多想買既野都冇...我想買卸妝油...可惜冇...想買Lancome 睫毛膏又是冇...
咁就得番ysl既粉底~不過...到最後...都係買左2百幾銀野=.="

同友人去...我發現...我洗得仲多左 T_T"
我同佢去..佢就洗得小左...>口<

戰利品....咁多?梗唔係啦...我都講左買左2百幾蚊...個到大多都係友人的..HAHA
如果有睇佢BLOG...就知我同邊個去XD


這才是我的戰利品^0^"


YSL White Mode Foundation With Case $80 / 14g
原本雨娜不是買這個的,不過我用開的那個沒有了..就要這個XD
防曬有30..都不俗...


YSL Palette Mauresque Pour Les Yeux For The Eyes $40 / 9g
買了上面的粉餅加40元買這個的~


Shu Uemura Painting Liner Me Purple 2.8g
100元3粒...我要了一個...友人要2個...哈哈...抵XD


立體大眼深邃眼影 (啡及粉紫)
一個是$25,一個是$30 因為到最後的時間..開始又再減...所以就汁到平野XD




下次再有開倉...我會再去架XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rain Poon//雨娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()