close

之前BL有位SIS講幫蘋果網做神秘客人...
咁雨娜第1次去個間就好好...不過就我皮膚太乾...唔係咁岩做...
咁就冇做到,..之後雨娜就好忙/唔記得左...今日有時間...又要蘋果網既人打黎提我,,,
我一定記得去啦^^ (得文字....不過大家最好睇哂....)

惡夢既開始....
佢既位置係CWB...一座唐樓內...要我行3層樓梯已經好唔滿意...仲要搞成咁...
咁我早左上去...大約早左15MIN左右...因為我填完野...睇鐘...係7:18...
個到十級迫...個接待處同我地等候既地方就面對面...之後我旁邊有個茶水間既物體...
D美容C就行黎行去...都唔知係到做咩=,=

之後等左10MIN左右...有個人就走黎叫我入去分析...佢講左5MIN都冇...
只係講會做D咩...就係清潔皮膚,PEELING,針清,面膜同倒模...咁就$150...
之後又講個$150唔係佢地收...佢地代係蘋果網收...(我心諗...下...關咩事!?)
之後就講左佢地用既牌子係美國定唔知咩國家既牌子...
世界NO.1既牌子...因為得到佢地既認可先可以做E學美容....
之後就同我講去做皮膚分晰....行到出門口...佢另一位同事就講冇房定咩...叫我入番去坐著先...
之後佢地再番黎...就同我講叫我出番去坐...等5MIN就會就位...之後佢另一位同事講...5MIN未必得...
同我講10-15MIN~好啦...我心諗...都一場黎到..冇理由唔等既...而且既然講左黎神秘客人架MA....就等啦...

之後15分鐘過後...佢地冇人通知究竟係點...我就再等多陣...問佢地點....之後佢講等多15MIN就有房...
我就諗...有冇咁多人啊...走既客人都好趕...原因不明....咁就等多左陣...
之後我問佢...究竟我幾時可以做到呢...?佢答...我唔知...之類既野...耍太極...
之後我就開始黑面...就叫佢...不如你入去睇下...仲有幾耐有房比我....
個時差不多8點...佢就有另一位人同我講...要等多15MIN左右...我心中已經唔多高興...
即係要等到8:15先有機會到我做? 我就發脾氣走人....

咁你一早就同我講要等45MIN...不如去行下/其他...唔好拖下拖下...
15MIN完又15MIN...老娘等到好鬼慶...之後拎走左張問卷就走人....
叫我再約第2日...有冇搞錯...要我等9個字都做唔到..仲要我黎多次...免費既都唔洗啦...

你咁多BOOKING就唔好比人約呢個時間啦...
你係做唔切既...你開心見誠講...我條氣都順D...你搞到咁..我一定黑名單佢囉...
我番到家中都好鬼嬲...未試過做到咁我火滾...同焗氣...
如果我再等...假設佢係8:15比我入去...做到9:00左右...之後仲要比佢SELL...仲係冇2個半HR都唔洗走...
我冇諗過會做到咁囉...
大家真係小心D...唔好上去呢間野到啊!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rain Poon//雨娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()