上回講到雨娜就斷食左2天,就準備復食啦XD
因為復食間其雨娜有幾天食左好多唔應該食既野- -'
好似m記、kfc等等...so... 我既要求唔係減重了xd

甲 殼素是什麼?
甲殼素(Chitosan)是由海洋甲殼動物如蝦、蟹等的殼提煉出來,其結構與植物纖維相似,所以又叫海洋纖維。在減肥方面的應用, 甲殼素扮演著「脂肪海 綿」的角色,能在人體腸臟內吸收自己重量4至6倍的脂肪,並將之排出體外,避免脂肪被人體吸收。
<出於 yahoo 知識>

每 次份量3粒,餐前30min食...每天3次~

完 成呢15天既試用後感...
最頭1天...就心引起...勁想食東食西...但其實唔餓既...
第2天就好d啦...唔係咁想食野..但 就可能不斷飲凍野...想飲番d熱野..
第3天...我係唔想食野0.0""不過我都有食...不過比起平時就小好多....同埋會飲多左好多水 就真!
之後就開始要番工...咁可能有d勞動力...咁就食番多d野...不過比起平時都食小左野...
至於面有冇肥番?有既...不過 都係尖過以前...幾個fd見到我都咁講...
不過佢地都唔知我食左呢個產品^0^
大家最關心既副作用...心跳加速、手震等等既東 西...我通通都冇出現...
不過麻煩d既係會飲多左水同會去洗手間多左...有時會一天去2次便便tim..
完左之後都有1天1次左 右...都keep左1個多星期....
我輕左1.5磅左右...因為我有幾天陪朋友食左kfc同食左好多唔同既野...haha...輕左我都 好開心架la-3-
其實佢第1次飲既時候係以排毒為主...咁真係好正...明顯係去多左洗手間同埋你會覺得個人精神左...
如果佢唔係 咁貴一個療程...我真係心思思會想買...不過佢真係太昂貴...
暫時雨娜仲未消費得起^^"

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rain Poon//雨娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()