close

安非他命 (Mephetamine)
導演:雲翔
主演:彭冠期,白梓軒,梁敏儀,蘇梅,譚漍燁
片種:劇情
命中註定的一次相遇,令兩條生命線重疊。同樣的年少輕狂,可否令他們愛得義無反顧,甚至抺去性取向上的落差?
當落寞的游泳教練(彭冠期飾)遇上了澳洲回港的青年才俊(白梓軒飾),他郤因為一段塵封在心底的回憶,而愛得艱辛和刺激。原來世上本無戒不了的毒,只有戒 不了的愛。

同樣是為港爭光,入圍第六十屆柏林影展全景竸賽,卻偏偏不可在香港上映?
我不是太明白電檢處在想什麼?既然可以在香港國際電影節作閉幕電 影...卻又不可公映?
已經是3級片..18歲以上才可以看...故事內容一早就說了是同性戀、有性鏡頭、有強x既鏡頭...
入唔入場睇係個人決定...冇人迫到你架啵...既然佢可以做閉幕電影..那就不應該有雙重標準!!
若是要公映...就要剪左一d鏡頭...咁點解閉幕電影又可以一d都唔剪播映?
更可笑的是...德國已經上映....而且是全國上映...反映也不錯...
台灣電影節女主席更專程去睇安非他命,更邀請到台灣播映...而且還說一個鏡頭都唔剪...
我不知道是電檢處有問題啊...定係...香港人既赤度真係咁有問題?
我就睇左個段要剪既片...我覺得...其實都可以接受...如果想睇請到vdonext...我唔放係到...
因為呢到都仲有小朋友...未成年的朋友...
唉...香港人拍既電影..竟然係香港未能上映...可笑...可悲...

我不是同性戀者...但我唔會歧視/有咩異樣..我只係接受得到的...
每個人都有性取向、點解你又要反對人地...歧視人地...
就好似當年香港電台係tvb播一套野...講到同性戀俾人歧視...爭取佢地既權益...
但係d 3姑6婆就去投訴...鼓吹同性戀...我睇完都唔知邊到有鼓吹同性戀...
社會公平d啦...唔好再咁多雙重標準啦...
原本我準備訓...我睇完vdonext講既野...都忍唔著要出文\口/

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rain Poon//雨娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()