彩豐行呢個牌子應該都唔小人認識的,因為他平!
我三年前就認識它,不過因為它係九龍個邊,唔係咁方便我...
直到佢登陸港島的銅鑼灣...我先再行番佢...
咁我去到就買左枝 A35 乳木果潤手霜,其實我都仲有枝馬油...
不過行開既時候...見到有乳木果...我眼都發光了,
因為我之前去過一間鋪頭係有乳木果既護膚品...不過因為價格不合冇買...
咁去到彩豐行見到有..又唔係貴...就買左枝-v-
$15 / 100 ML 係唔係好抵先?
乳木果小介紹
乳 油木,又名牛油果、乳木果、雪亞果(Shea nut),是屬於山欖科,牛油果屬的一種樹木。乳油木是非洲特有的植物,原產於馬利、喀麥隆、剛果、象牙海岸、迦納、幾內亞、多哥、奈及利亞、塞內加爾、 蘇丹、布吉納法索及烏干達等地。乳油木的種子很大,含有豐富的油脂,可以從中提取出雪亞脂(shea butter)。

用途
乳油木是一種非洲傳統的食品,這種蔬菜有潛力可以用來改善當地人民的營養,増進糧食安全存量,促進農村的發展和維護土地的永續使用。
在非洲,乳油木廣泛的用於食品和醫藥上,也是當地人民食物脂肪的主要來源之一。在西方,雪亞脂最常用在化妝品上。雪亞脂有很多種用途,使用時會將油脂精煉過或是直接使用不加精製,精煉雪亞脂時可以使用化學藥劑萃取,例如用己烷萃取,或是使用黏土過濾油脂。
由 種子搾取油脂的步驟如下,首先要去掉種子外層的果肉。去除果肉後再來就要剝掉種子的外殼,傳統的剝殼方法,是將種子放在臼內用杵搗破,或是用石頭直接敲 碎。大量生產時則有剝殼機可以代勞,剝殼機去殼的速度較快,可以省下大量的勞力。剝殼後的種子先用火燒烤後,再用碾碎或壓搾的方式提取出種子內的油脂,這 些油脂可以用來製作雪亞脂。搾完油後剩下的渣滓可以作飼料。
出至於維基百科
看產品先...

彩豐行的產品一直都是沒什麼花巧的東西,只是簡單得很...可以說是...簡陋 (汗)
不過沒有華麗的包裝,可能這樣比較平吧~
好先看看雨娜的肥手>"<

呢隻係咩都未查既時候....
再黎=3=' 佢既質地係咁...不過d香味我好中意...點形容好...
聞落有d甜甜地既感覺,又好清,我中文唔多好..想知既去彩豐行聞下啦=3=

堆開佢...好易就可以推開左,都幾易吸收...堆多幾下就吸收哂=v=

睇下查左有咩分別?
係相都就睇得唔多清楚>"<
不過我係手到睇到就"令"左,多左d油份同水份...又唔會好"利"咁...

最後...以佢既價錢,做到咁樣...我好滿意,而且香味又唔係d大眾化既..
我幾中意...最緊要係MADE IN HONG KONG...幾難得 -3-

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rain Poon//雨娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()